Tema: Re: Laido pratempimas
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-03-08 09:25:31
Man labai puikiai gavosi su daugiasluoksniu vamzdziu.....
kisi i skyle daugiasluoksni, po truputi prilenkineji, kad tiesiai palei
siena eitu  o po to per ji prrakisi laida. kai laidas jau vietoj -
vamzdi istrauki per ten per kur ikisai......
Sitas dalykas ypatingai gerai veikia po lubom kai per mazas lempuciu
skylutes reikia prakist ilga atstuma, o erdve i visas puses ir ner palei
ka slinkt, beigi nusikreivina kur nori..
Nu cia man kaip zmogui prie santechnikos gal taip patogiau, kitiem gal
per kanalo dangcius geriau ... :)

--
MaRiUs
Kaunas