Tema: Re: langu monatvimo kaina
Autorius: Statybininks
Data: 2011-03-02 08:40:40
langus dejausi praejusiu metu lapkriti, 18vnt + 3 durys (dvi balkonu ir
pagrindines). viso apie 40m2, mokejau 45+pvm/m2 (atvezimas, montazines
medziagos, montavimas). pigiausias variantas buvo 35lt be jokiu pvm samdyti
zmones, bet tokiu atveju nera garantiju (kad ir kokios teorines jos butu),
tad pabijojau.
mano nuomone, langus turi deti pardavejas, nes iskilus kokia problemai,
nesurasi galu, kas kaltas