Tema: Re: langu monatvimo kaina
Autorius: Donatas
Data: 2011-03-01 21:01:57
Man tokia pataupymo "ideja" imti isorei kad ir stogo difuzine , tik nezinau
su kuo kibtu difuzine su muru ir lango remu, analogiskai garo
izoliacija -vidui. Dar taip daryti nesiruosiu , bet svarstau ar tai imanoma,
nes itariu tokia "chaltura" geriau nei visai tik putos ...o gal ir
analogiskai gautusi ?

--
Donatas