Tema: Re: OSB vietoje GKP
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-03-01 22:28:33
cia biski i tema: :)))

Kalbasi japonų ir rusų automobilių gamintojai. Japonas pasakoja:
-Mes, kai pagaminame automobilį, į automobilio vidų įmetame katę ir
prileidžiame dujų. Ryte patikriname, jeigu katė nebegyva, vadinasi
automobilis sandarus.
Rusai nusprendė, kad ir jiems reikia šitaip išbandyti. Į naują automobilį
įmetė katę, prileido dujų. Ryte ateina patikrinti. Žiūri – katė pabėgo.