Tema: Re: OSB vietoje GKP
Autorius: Dizzy
Data: 2011-02-28 23:58:06
namas skydinis. Pas jį konstrukcinė siena jau OSB.

"dz"  wrote in message news:ikh5gr$2gf$1@trimpas.omnitel.net...

nu cia vapse kazkokia nesamone:), kas per namas:)
jei jau taip tada reik det GKP ant krokodilu ir profiliu, siti kazkiek
amortizuos deformacijas, mano 2 aukstas visas karkasas ty mansarda nuo 1,8
iki 3,3 metro, kol kas nera jokio iskilimo, net kampuose...
kitas variantas det OSB ir ant virsaus sukt GKP
nu dar variantas (toks biski nenormalus) OSB, betonkontaktas riebiai ir
paprastas glaistas, bet garantiju neduociau sitam variantui

--
www.rees.lt