Tema: Re: Kiek sunaudojat elektros?
Autorius: AMB
Data: 2009-03-25 23:32:59
manau kad normaliai viskas ten pas tave. pas mane yra dvi seimos nuosavame
name. tai yra boileris,  du saldytuvai, du telikai, vienas lcd kitas plazma
280w, indaplove, dvi skalbenkes, du  stacionarus kompai, du laptopai, dvi
mikrobanges, elektrine virykle, na dar visokiu smulkmenu, tai kas menesi
mokam daznai netoli 1000 kwh.