Tema: Re: Kiek sunaudojat elektros?
Autorius: krx
Data: 2009-03-25 23:09:16
1. Džiovyklė/boileris - netaupus prietaisas.
2. Šaldytuvai/šaldikliai kartais nestovi prie kokių nors karštų vietų? Tokiu
atveju jie gali veikti pastoviai ir neefektyviai. Jei kur sunkiasi vanduo
per bakelį, galbūt hidroforas pastoviai dapūtinėja?
3. PC - valgo, jei sukasi 24x7.

Paimk excel ir susivesk visų prietaisų galingumus, maždaug jų naudojimosi
valandas/dieną. Pasisumuok ir žiūrėk kas ir kaip. Žmoną pakamantinėk, gal ji
dar lygina, ar šiaip kaip kitaip elektrą naudoja.

Jei nerasi kurmio, tai vaistai vieni - keisti vartojimo įpročius.

Kaip nuo skaitliuko nuvesti laidai tai neaišku, bet galbūt tokios problemos
galėtų būti, jei laidų kvadratūra per maža, nors tokia versija vargiai
tikėtina. Kaimynas dar gali būti prisijungęs :-P