Tema: Re: Klausimai konstuktoriams
Autorius: Ginthus
Data: 2009-03-24 13:08:20
Zinoma galima. Sunkiai ar nesunkiai, brangiai ar ne - cia jau toks labai
salyginis dalykas. Kai visas namas karkasinis, tai bilekokiu konstrukciju
galima prisigalvot ir nesunkiai igyvendint. Ale tik reikia nepamirsti
elementaraus racionalumo. Kiekvienas toks "issikisimas" reiskia papildomas
sanaudas  konstrukcijoms bei salcio tiltu isvengimui. Tavuoju atveju reiks
ant jau esamo perdengimo papildomai daryti sustiprinta grintu/perdangos
konstrukcija. Ir visa tai tik del varganu 15cm. Jei jau uzsiimt tai geriau
iskart bent 0.5m.