Tema: Re: Klausimai konstuktoriams
Autorius: Gintas
Data: 2009-03-24 12:38:08
Paprasciausiai atsisiunciau is amerikes ju karkaso statybos nurodymus ir
radau kad iskisa siena ant tu paciu grindu konstrukcijos. Pravaziuodamas pro
sode kita   nama pamaciau toki nama su issikisimu 0,5 m islindusi i lauka.
Todel pasidare idomu. Gal galima nesunkiai padaryti ? Jei galima nesunkiai,
kodel nepadarius? Paskaiciuoji ir pirmyn!
Jei galima bet labai sunkiai ar brangiai tada kita sneka.
Juk pats ruosiuosi daug ka daryti pats.