Tema: Re: Butas/namas - kainu skirtumas nuo deklaruojamu
Autorius: Mindaugas T
Data: 2011-02-11 14:31:03
Kur ir kieno teisės pažeidžiamos?

Paskolinis turi visas teises grąžinti kreditą anksčiau laiko.
Kol kreditas negrąžintas, bankas turi visas teises ginti savo, kaip
kreditoriaus, interesus.
Pirkėjas turi visas teises žinoti apie apribojimus ir buto nepirkti, jei
kas nors nepatinka.

O dabar paraidžiui:

- paskolinis pinigų neturi. Pinigus turi pirkėjas.
- kol paskolinis pinigų neturi, tol kredito grąžinti negali.
- kol kreditas negrąžintas, tol butas hipotekoj.
- kad paskolinis gautų pinigus iš pirkėjo, reikia notariškai
patvirtintos buto pirkimo/pardavimo sutarties.
- notaras, tvirtindamas sutartį, privalo patikrinti ar butas hipotekoj.
Butas užstatytas - privalo gauti banko sutikimą.

Jei visos pusės sutinka - problema išsprendžiama trišale sutartim.

Jei bankas užsispiria - paskoliniui liūdna. Kad grąžintų kreditą, reikia
parduoti butą. Kad parduodų butą, reikia grąžinti kreditą.

Visiškai sutinku, kad banko užsispyrimas sveiku protu nelabai
suvokiamas. Bet "vsio zakonno".

M.