Tema: Re: Termostatinis duso maisytuvas vs Paprastas duso maisytuvas
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-02-10 14:52:47
dar ten kazkoki papiktinti ekscentrikai su kazkokia sistema viduje yra,
nezinau ka ji ten daro..... Sietukus ir as karts nuo karto valau....
O vandeni tikrai taupo, nes kai gyveni 12aukscio antram aukste ir
vandens spaudimas netoli 6 bar tai paprastas maisytuvas varo belekaip
vandeni (pastebejom tikka atsikrauste is kito buto, kai su ta pacia
seimos sudetim vandens sanaudos padidejo dvigubai) o hansgrohe ciaupuose
sumontuota sistema nepraleidzia daugiau nei reikia to tipo ciaupui

--
MaRiUs
Kaunas