Tema: Re: Termostatinis duso maisytuvas vs Paprastas duso maisytuvas
Autorius: PDJ
Data: 2011-02-10 13:09:38
tai cia todel kad neturejai termostatinio, kai paturesi tada vel parasyk kad
renkiesi paprasta

pas mane el boileris, tai stovi ant isejimo vienas termostatas ant ~40
nustatytas visam butui ir eina atskira atsaka i vonia(ne i patalpa o kur
prisileidi vandens ir guli :), kur jau stovi maisytuvas termostatinis.

http://www.vilterma.lt/get.php?f.1665