Tema: Re: Pusiau off: katinu pavasaris
Autorius: Sail
Data: 2011-02-09 14:07:28
Na pas mane pati kate name apsigyvenus yra, tai kazkaip jos uzverst
nesinoretu, nes ji laukan savo reikalu atlikt vaiksto.

Ir siaip kraugeriskas kersto troskimas "napoval" uzversti man atsiranda tik
tada, kai pamatau katina nusikaltimo vietoj, o siaip pasitenkinciau oriniu i
uzpakali pataikes.
Ir sportiskiau taip kazkaip atrodo.