Tema: Re: Pusiau off: katinu pavasaris
Autorius: Piktuolis
Data: 2011-02-07 11:04:12
Maniske per supermamas atrado kazkokias zoles, kates/sunis baidancias -
dabar daugina, kad galetu smelio dezes prieigas apsodinti. Nes
dalbajobu, sunis belekaip sikdinanciu, musuose deja dar neleidzia saudyti.
Zodziu veiksmingumo paliudyti dar negaliu, bet jei idomu, pasidomesiu
kaip vadinasi ir kur gauti.