Tema: Re: Trafas vonioje 12v
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-02-02 17:10:01
atsispaudinkite visi ir turekite, mano tevo biblija, elektrikas nuo 1982m :D

tiems 16-17A per akis bus 1,5 kvdrato nereikia zmogaus parinti, plius jis
rase, kad bus 3 lempukai tai max 150W, o tai reiskia srove:
I=150/12=12,5A
dabar ziurime i lentele ir matome, 0,75 kvadrato su atsarga uztenka. speju,
kad isvedziota 1 ar 1,5 kvadrato laidai tai vadinasi ramiai galime jungti
trafus.

o kadangi autorius visiskai nereaguoja i musu fleima speju, kad arba
persigalvojo, arba jau pasidare ir viskas veikia. na dar vienas variantas
pasidare nesekmingai ir ji pakrate :)