Tema: Re: Trafas vonioje 12v
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-02-01 21:29:19
trafa tikrai ikisi, as ikisau :) tai laidai jau pratampyti taip
suprantu?tiesiog vietoj 220V paleisi 12V, kaip kai kas jau rase, reikia
atsiminti koks lempukas pirmutinis yra, tada pries ji statyti trafa ir toliu
uzmaitinti visus nuo trafo.

siaip pas mane pati viename bute buvo 12V, kitame 220V, tiesa sakant didelio
skirtumo nepajutau. 12V trukumas, kad biskis veluoja isijungimas, 220V
trukumas, kad bent jau man pvz nepavyksta rasti ne 50W osram, ar philips
halogenu, o 12V galingumo pasirinkimas labai platus, vos ne kas 5W.

nezinau kodel, seniai tai buvo tai tiksliau nepamenu, kodel :) bet as ant
6x50W sudejau 3 elektroninius trafus po 150W atrodo. lygtais buvau girdejas,
kad jie megsta perdegti, tai matomai nusprendziau, kad gal visi trys vienu
metu neperdegs. trafus sudejau su atsarga irgi, kad trafai ilgiau tarnautu.
ar tai pasiteisino nezinau gyvenau tik pusmeti, o dar po metu pardaviau,
pirkejas nesiskundzia matomai viskas tarnauja iki siol :)

kokie halogenai 220V ar 12V iligiau tarnauja tai cia man atrodo fengshui
labiau veikia, nes dabartiniame bute tu galogenu gyvas velnias tai kai kurie
tarnauja iki siol jau 3m nuo ikurtuviu, o kai kuriose vietuose juos jau
keiciau ne po viena karta.