Tema: Re: Del sklypo ribu nustatymo
Autorius: KEdas
Data: 2011-02-02 14:11:19
2011.02.02 13:09, AurimasB rašė:
> Tai dabar derinamu detaliuoju planu ir formuojami sklypai.

Mano manymu nelabai tiksliai surašei, tad geriau būtų su
reglamentuojančių teisės aktų pavadinimais. :)
Detaliuoju planu derinama kas bus jau SUFORMUOTAME sklype, o ne
nustatomos jo ribos. Detaliojo planavimo sąlygas išduoda savivaldybė
sklypo savininkų prašymu.
Mano klausimas toks ir yra: kas ir pagal kokias taisykles formuoja
sklypą, o ne kaip rengia detalųjį planą.
Pagal „NUTARIMĄ DĖL VISUOMENĖS DALYVAVIMO TERITORIJŲ PLANAVIMO PROCESE
NUOSTATŲ PATVIRTINIMO“ nelabai aišku, bet pasigilinsiu.

> 1. koncepcijos parengimas (ana kabo savivaldybeje
> 2-3 savaites, yra skelbimas laikrasti, reg. laisku informuojami gretimu
> sklypu savininkai)

Mėnesį kabo seniūnijoje. Gretimybės informuojamos banaliais skelbimais,
reg. laiškai neprivalomi.

> 2. koncepcijos viesas svarstymas (jei kam kliuna
> koncepcija perdaroma vel viskas nuo 1 zingsnio).

Svarstyme galima tik išsakyti pastabas, bet į jas nebūtinai bus
atsižvelgta. Pvz. teiginys „nedžiugina“ niekam nebus įdomus.

> 3 jei nekliuna niekam
> koncepcija viesas sprendiniu svarstymas.

Neįdomūs net teiginiai, kad nesilaikoma išduotų planavimo sąlygų.
Svarstymo procedūroje nėra numatyta kas daroma šalims nesutarus.
Projektas važiuoja toliau.

> 4 detaliojo plano derinimas
> savivaldybes sudarytoje komisijoje, kai suderinama .

Kai atskiras plano dalis daro patys komisijos nariai, tai rezultatas
nesunkiai nuspėjamas. :)

Turbūt taip ir yra.