Tema: Re: alEktra
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-02-01 09:19:46
Kaip man pasakojo pazistamas elektrikas, tai vykstant pvz trumpam
jungimui toliau esanciame automate srove buna didesne, kadangi prisideda
laido varza iki jo. Ta prasme, kad Itampa per ta automata buna mazesne,
o is to iseinant - srove didesne (pagal omo desni, kadangi UxI visose
grandines vietose yra vienodas). Taigi, naturalu, kad esant tai paciai
apkrovai (kad ir nesant trumpo) dviejuose tokiuose paciuose automatuose
visada turetu suveikti toliau nuo irenginio esantis....

--
MaRiUs

Kaunas