Tema: Re: Klausimas del papildomo sienu siltinimo
Autorius: gnt
Data: 2011-01-25 17:27:43
Siaip rasos taska kiek suprantu sunku paskaiciuoti, bet yra www kur
suskaiciuoja ivedus parametrus. va mano siena kaip butu jeigu siltinciau
10cm neoporu
http://www.u-wert.net/berechnung/u-wert-rechner/?d0=1.2&mid0=76&x0=100&lid0=1801752798&d1=1.2&mid1=36&x1=0.1&lid1=1801752798&d2=30&mid2=53&d3=1&mid3=76&d4=0.02&mid4=7&d5=10&mid5=243&d6=1.2&mid6=76&bt=0&T_i=22&RH_i=50&T_e=-22&RH_e=80&outside=0&cid=Mjdln/Nt&section=temperatur&&analysis=1
cia tipo gaunasi rasos taskas ties klijais polistirolo, nors as net
nesuprantu kur cia tas rasos taskas cia :) Tai ten susivesk savo sienos
parametrus (sienos storis, varza, polistirolo storis, varza) tada gal
susiskaiciuosi pats.