Tema: Re: gal kas zinot ....
Autorius: Donce
Data: 2011-01-25 09:35:02
viskas yra vilniaus savivaldybes saite buvau rades.
kartais skaitau geras platus kelias buna privalumas labiau nei trukumas
nes is pasilu i darba zemuose paneriuose vaziuot pusvalandis, ish sodo
uosviu 24 km moletu plente penkiom minutem daugiau, kuro sunaudojimas net
nezinau is kur daugiau kuro sunaudoji, kamsciuose ar pastoviai vaziuojant be
kamsciu... :/

--
Donce