Tema: Re: Medzio dirbtuves ?
Autorius: Tyro
Data: 2011-01-24 20:43:55
mano tetis dirba su medziu jau n metu, pradejo nuo to pacio - hobio
sumetimais, dabar pensijoje sedi (vrm ilgai dirbti nereikia) ir gamina duris
ir pan. Uztenka ir duonai ir kt. Provincijoje be to ne tokie tie ikainiai
dideli kaip mieste, bet ir tai uzsakymu per akis. Dirba eiliniame plytiniu
garazu boxe, ziema pasisildo burzuike. Sildymas reikalingas tik tam, kad
geriau dziutu lakas kada lakuoja, arba kad galetu dirbant nusirengti. Kitais
metu laikais ji nenaudojama kai lauke jau galima vaikscioti be pirstiniu,
nebent velgi - lakuojant.

Deformaciju del dregmiu ir kt nebuna, nebent tavo medis netinkamai
izdziuves, o kad reikia moketi sandeliuoti medi tinkamai turbut nereikia
pasakoti.

Plotas darbu gal 18 m2, turi papildomai skardini garaza medienai laikyti
apie 24 m2, bei laikas nuo laiko gauna panaudai dar viena plytini garaza
boxe. Visi garazai salia. Garazas turi papildoma stogo prailginima kad
leidzia dirbti lauke prastesniu oru. Tai reikalinga kada lakuoji ir nori kad
greiciau dziutu, kai kuriems kitiems darbams (pvz duru surinkimui) del
vietos trukumo viduje.

Tai tiek, sekmes pradedant. :)