Tema: Re: halogenai nuo 220 ar trafo?
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-01-24 16:20:21
pas mane 220v halogenai nepaisant to kad mirga, tarnauja jau ~4 metus,
vienas kazkaip itartinai daznai perdegdavo, pakeiciau patrona, veikia
dabar normaliai. Miegamama irgi 220V sudeti jau koki 6-7 metai, keiciau
pora...
Name susidejau 12V del visa ko, bet nezinau kodel :))))
sake tipo ekonomiskesni ir kaista maziau

--
MaRiUs
Kaunas