Tema: Re: COM: LED lempos
Autorius: bringyourself.in
Data: 2011-01-24 11:28:45
Jei kambary pakabinu vieną E27 5W lemputę, tai apšviečiama viskas žemyn, į šonus, išskyrus viršų, apie 120 laipsnių. Tai ir yra 240.

Ar galit garantuot, kad pats Elmo gyvuos tuos 5 metus?
Aš pats turiu Elmo 4W GU10 lemputę. Tačiau jos šviesa bjauriai nuteikia gomurį - į savo rankas nesinori žiūrėti (nebent esi medicinos studentas), maistas atrodo nepatraukliai..