Tema: Re: Asbesto šalinimo programa
Autorius: _paul
Data: 2011-01-24 08:13:58
Pries pora metu, kaitik ja patvirtino domejausi.
1. bet kokiu atveju pradet "teisybes" ieskot reikia nuo savo gyvenamosios
vietos savivaldybes. Yra paprastai kazkoks skyrius. (sorry jau nebepamenu).
2. Jei ir dabar (po poros metu) nera patvirtintos tvarkos, kaip kompesuoti,
tai naudos bus maza.
3. Planas minuimum -jei vis gi tikiesi gauti kompensacija, kad ir "kazkada":
rašysi prašyma, pateiksi dokumentus ir t.t. bet vienas iš reikalavimų bus
šiferį pristatyi į tam skirtą vietą. Mano atveju butu reikėję tįsti iki
Lapiu. Ten reiks susimokėti už priimama lauža. Turi gauti popiergali, kad
pridavei. Kitaip po to kompensacijos negausi niekaip. Tai va. As
pasiskaiciavau, kad sitoj vietoj man jau neapsimokejo vargti "del nezinia
ko" - nes butu (jei butu) kompensave bala zino kada, kai tvarskos
astsiras....

Bet vis tiek sekmes. Papostink, jei ka daugiau issiaiskinsi. Idomu vistik...