Tema: Re: skandinavų karkasinių namų projektų www.
Autorius: shadow
Data: 2011-01-21 11:58:00
"blablabla" > parašė > Tai sakyk kontaktus.
gali rasyt i rokarth eta yahoo.com
Nors lt busiu tik balandi :)

> Wot rupimas klausimas del pamatu. Pas skandinavus (svedus konkreciai)
> paplite plokstuminiai pamatai , o kaip musu salygomis kokius geriau daryti

Vat pamatai lt man tp keistoki. Apturejau begales diskusiju tuo klausimu.Stai pernai vienas veikejas musesi i krutine,kad lt konstrukcija pati geriausia ir sved mums netinka. Taciau pabirbejes sved vos men sutiko,jog buvau teisus ir gailejosi,kad savo namui tokiu nepasidare.
Sia vasara kitam isaiskinau privalumus,sutiko,bet... Prasidejo tautinis 'taupumas'... Pagailejo reikiama kieki grunto nukast,o po to net sumyslijo skalda trupintu betonu pakeist... 'Juk pigiau!'
Siaip labai daug priklauso nuo grunto ypatybiu,bet as visiems siulau mastyti logiskai. Poliai-kad ir kokia tvirta plokste juos bejungtu,vis vien visas namas laikosi ant keliu tasku,kurie is esmes nepriklausomi. Ty-kas gali garantuoti,kad laikui begant vienas ar kitas polius nepajudes? O kiti tuo tarpu 'kietai' laikys?
Kaip tik pries akis turiu konkretu pavyzdi,kas po to nutinka.
Gi sved pamatas kaip padeklas-kelsi/leisi viena kampa-vienodai judes visa konstrukcija. Be to pilama daug skaldos,kurioje nesikaupia vanduo. Butent ledas ir kilnoja pamatus.