Tema: Re: Rekomenduokit Dujine viryklę
Autorius: Movila
Data: 2011-01-19 14:12:06
Idealus variantas, kai virsus dujinis, o orkaite elektrine.  Atviroje ugnyje
maistas gamintas skanesnis. Bet dujine orkaite tai jau prastas pasirinkimas,
tikrai taip neiskepsite pyragu, ar apkepu, kaip elektrineje orkaiteje.
Zinoma, kad montuojamos technikos pasirinkimas didesnis, dabar visa rinka
orentuota i tokio tipo technika.