Tema: Re: vonios ventiliacija
Autorius: Pagonis
Data: 2011-01-14 14:45:55
kaip suprasti nepavarines?
IMHO ora istraukia slegiu skirtumas tarp iejimo ir isejimo angu.
ilgas horizontalus vamzdis turi nulini slegio skirtuma abiejuose galuose,
tereikia gerai uzsandarinti sudurima tarp hirizontalaus ir vertikalaus
vamzdziu.
srautas siek tiek stabdomas del oro trinties i sieneles ir kuo greiciau
judinsi ora, tuo pasipriesinimas dides, tad ventiliatorius nedirbs
efektyviai. tiesiog didinciau ortrakio diametra.
mokslu apie tai nebaigiau, tai tik mano nuomone. :)