Tema: Re: vonios ventiliacija
Autorius: S
Data: 2011-01-13 12:04:52
Pas mane panasus klausimas, kad nekelti naujo posto, pabandysiu cia
paklausti:
Vonia antrame aukste, lubos trikampio formos, kitaip tariant stogo
skliautas.
Dabar idetas ventiliacijos vamzdis, bet jei skaiciuoti nuo virsutinio lubu
tasko, tai bus tik apie 1 m islindes (tiek kiek kaminas islindes).

Ar bus oro trauka? Ar reikes priverstines traukos? Labai nesinoretu
priverstines, kita vertus via bus ne tik oro istraukimas is tuoleto, bet ir
is kitu gyvenamu patalpu oras turi pasisalinti pro sanitarines patalpas.

O gal reikia deti normalias lubas vonioje, tada ventiliacijos vamdzio ilgis
butu bent jau apie 2m (nes skliauto aukstis nuo grindu iki auksciausio tasko
apie 3m 60cm)

Gal bus kokiu ideju, kaip geriausiai realizuoti vedinima tokiu atveju
Dekui.