Tema: Re: siek tiek apsiltinti pastata
Autorius: bzik
Data: 2011-01-12 15:11:33
siemet panasia problema spresiu remdamasis siuo pavyzdziu:
http://sam-stroy.info/pogreb7.htm
Man tai bus paprasciau, nei daryt pusrusi, sprest grunto padejima ir apsaugas nuo vandens.
Sildymo sistema jau isbandyta termodezeje (2x1x1m) is 10cm polistirolio - sildantis kilimelis, valdomas saldytuvo termostato. Palaikau 3-4 silumos. Deze nesildomam ukiniam ir per didziausius salcius sitema puikiai atlaike. El. sanaudu nezinau, bet esminio suvartojimo padidejimo nefiksavau. Tiksliau lapkriti jos ugtelejo, bet gruodi vel buvo iprastines.