Tema: Re: siek tiek apsiltinti pastata
Autorius: shadow
Data: 2011-01-12 12:25:57
"S" > parašė> Jei ne paslaptis, kodel lupa ta polistirola ir kokios buvo rekomendacijos jo nenaudoti?
> Ar cia liecia medinius namus ar visus?
> Pats buvau pasiryzes blokelius apsildinti polistirolu+tinkas ir neramu pasidare.

Mazdaug pries 3-4m pasigirdo rekomendacinio pobudzio siulymai nenaudoti polistirolo fasadu siltinimui. I smulkmenas nesigilinau,nes tuomet nebuvo aktualu. O pries kokius 2m tai oficialiai buvo uzdrausta. Velgi labai nesigilinau,nes buvo naudojama vata. Nemazai ten tu isvadu,tame tarpe ir prasta ventiliacija,temperaturu kritimai+kondensatas,priesgaisrine sauga ir tt ir pan. Deja,smulkiau negaliu paaiskinti-nesidomejau,nes neaktualu.
 Tiesa sakant asmeniskai maciau ir susiduriau tik su medinemis konstrukcijomis (ziaurus vaizdelis),taciau teko bendrauti su vaikinais is Skanskos (viena stambiausiu statyb firmu)... Pasirodo,stambi kompanija,todel nespejo (nenorejo?) laiku sureaguoti i rekomendacijas ir is inercijos naudojo polistirola. Tad vien praejusiais metais buvo priversti laupyti 10tis dideliu daugiabuciu fasadu (muras) ir patyre ziaurius nuostolius.