Tema: Re: apie privalomąjį projektavimo civilinės atsakomybės draudimą
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-01-10 16:47:31
Tada reikia ziureti, kad prasoma suma nepersidengtu su kitais draudimais,
kuriuos turesite eksploatuodami pastatus. Sakysim, jei del projekto klaidu
kils gaisras, tai juos padengs pastatu draudimas. Jei bus sugadintas trecu
asmenu turtas - turbut irgi. Jei tai bus del projektavimo broko ir bus
imanomas regresas - tegu jau draudikas knisasi. Seip turiu poros geru
brokeriu kontaktus siuo klausimu - jei rimtesnis projektas gali padaryt kad
ir analize to reikalo - susitaupo nemazai.

"Aras"  wrote in message news:igf5jv$llr$1@trimpas.omnitel.net...

Tai aš ir būčiau tas užsakovas :-) Klausiu, nes neturiu patirties šioje
sferoje. O užprašyti draustis konstruktorių biurą 4 milijonams irgi nelabai
realu, nes aš nesu tas galutinis pastato eksploatuotojas, todėl skaičiuoju
visus litukus - draudimo suma gi krenta ant projekto užsakovo.