Tema: Re: lasa pro stoga
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-01-09 22:31:09
Pas mane ne toks stogas o ir atviros terasos pralydavo, ilgai aiskinausi,
net kameras kaisiojau su gulsciuku nuolydzius ziurejau , tai buvo
hidroizoliacija nedaleista kitur prapjauta, net klinkeri reikejo
impregnuoti. Reziumuojant meistrams kaip ir tavo atveju buvo giliai dzin.
Teks tau paciam imti brezinius ir ziureti is kur tas vandenukas gali
atiteketi, patarimu nelabai gausi nes visi atvejai labai individualus.