Tema: Re: lasa pro stoga
Autorius: Donatas
Data: 2011-01-09 19:23:02
o kaip pastebejai , jei jau vata sudeta ? pradejo begti kiaurai ar dar kokie
pozymiai ? Siaip, itariu , ne pagal technologija (kuri reikalauja
kruopstumo) sudeti langai (kazkodel itariu ir man teks nuimineti lapus ir
taisyti kreivarankiu darba).Visa technologija labai aiskiai nurodyta velux
instrukcijoje, kuria gali rast www.velux.lt  arba knyguteje lango pakuoteje.

Sekmes ir parasyk kaip sekesi.
--
Donatas