Tema: Re: Namu renovacija
Autorius: Darius Styra
Data: 2011-01-08 14:32:18
Na - kas turi skaitikli - tai OK, nes kaip isivaizduoju kur namai be
skaitikliu - jie sumoka ir uz sildomas pievas ir kitus energijos tiekiejo
nuostolius.

Del reguliacijos - viskas OK ir viskas teisingai.

Dar teisingiau - jei kiekvienas butas turi savo skaitikli

o man antrodo kad neteisinga moket $$$ kurios reikia moket uz sildoma pieva
ir uz kitus energijos tiekejo nuostolius.

Styra