Tema: Re: indaploves programa (auto)
Autorius: Night
Data: 2011-01-06 15:00:03
Nusisnekejai arba netinkamai paaskinai - kai kepsnys pasieks reikiama temperatura, tai jis jau bus
iskepes - niek ten tada skaiciuoti nereikes. Pvz. kalakutas, zasis - kai temperatura 82 laipsniai giliai
krutineleje ar kitoje storoje vietoje - iskepus. Jei lauksi, kol serdies temperatura bus tokia, kokia
pavirsiuje - galima bus mesti ta mesgali i siukliadeze.

Termozondas - irgi sudas. Jis budamas orkaiteje, per laika vis tiek ikaista ir melagingai rodo
aukstesne temperatura. Pamatavus temperatura kitu termometru buna ~5 laispniais maziau. O
mesgaliui 5 laispniai mesgalio skanuma gali nulemti kardinaliai.