Tema: Re: indaploves programa (auto)
Autorius: Movila
Data: 2011-01-06 11:49:16
Orkaites dirba visai kitu principu, ten matuojamas tam tikras karscio
pasiekimo laipsnis kepsnyje. Kuo didesnis mesos gabalas, tuo jis visas iki
vidaus leciau pasiekia reikiama kepimo temperatura. Kai visas mesos gabalas
tolygiai ikaista iki reikiamos temperaturos, tada pradedamas skaiciuoti
kepimo laikas.  Tai reiskia, kad kuo kepsnys mazesnis, tuo trumpiau keps ir
atvirksciai - nezinau, ar mokejau paaiskinti ((-: Aisku, tokia funkcija toli
grazu ne visose orkaitese yra. Kai kurios orkaites turi temozondus, kurie
nustato kepimo laika.