Tema: Re: del grindu betonavimo
Autorius: T:\)
Data: 2009-03-23 16:10:13
ir skysto nereikia daryti. Kiek pamenu, kai dare su masina tai maisas cemento, kibiras su trupuciu vandens (antro maziau nei puse) ir kiek telpa zvyro. Jei maisyti su maisykle, tai speju tokiam santykiui (kibiras cemento ir 4-5 zvyro) reiktu 1/3 kibiro vendens. Bet negaliu garantuoti.
Tas kuris buvo atsakingas uz maisyma, sake svarbiausia nepadauginti (gal ir nempamzinti) vandens, o tai kitaip guodesi, kad naparnikai duoda velniu :)

T:)