Tema: Re: del grindu betonavimo
Autorius: T:\)
Data: 2009-03-23 16:04:10
kai as dariausi tai zvyras (ne smelis) ir cementas buvo mano rupestis. Ju buvo darbas, technika ir betono priedai. Taip, kad ar pats darysi ar ne, vistiek reikes tuo rupinti. Na, jei kvadratas pvz 20 lt, tai jau 350 lt gaunasi. Cia per diena 3 uzdirbti po 100 lt jau neblogai. 50 lt lieka kurui ir amortizacijai. O jei irankius zadi nuomotis, tai neka ir sutaupysi.
Nepersu savo nuomones, bet pabandyk rinkos tyrima padaryti. Galesi ir situacija pasidalinti newsgrupe.

T:)