Tema: Re: svoris daugiabutyje
Autorius: Aras
Data: 2010-12-15 14:30:09
Džiaugiuosi, kad gyventojams kyla tokių klausimų, o ne aklai griauna ir keičia laikančiąsias konstrukcijas.

Ką daryčiau aš: išsikviesčiau kokį projektuotoją/ekspertą, kad jis įvertintų bent vizualiai ar galima tas tris tonas dėti nurodytoje vietoje. tada jeigu jam kiltų abejonių, t.y. jis nebūtų tikras, kad laikys perdanga, tai užsakinėčiau projektėlį su perdangos ekspertize. Kitu atveju, kaip jau rašė kažkas, gali įskilti kaimyno lubos (geriausias atvejis) arba įlūžti perdanga (blogiausias atvejis). ką ten statė 1985-ais metais, tai tik ponas Dievas žino, nebent likę namo pridavimo dokumentai.
Iš kitos pusės žiūrint, perdanga apskaičiuota taip, kad atlaikytų 150 kg į kiekvieną kvadratinį metrą. Tai jeigu kambaryje stovi stalas, kelios kėdės, ir lentynos ant sienos, tai tikėtina, kad trys tonos persiskirstys bei neviršys bendros apkrovos. Tačiau čia reikia neapsirikti, nes baliaus metu gali sugužėti visas tabūnas draugų tavo žuvytėmis pasigrožėti. Bus 5 žmonės į kvadratinį metrą ir jau viršijam apkrovą...

P.S. papildomas betonavimas irgi duoda apkrovą - 1 cm storio - 25 kg.