Tema: Re: svoris daugiabutyje
Autorius: Rupkis
Data: 2010-12-15 09:27:44
nuo akvariumo suduzimo ir kaimynu apliejimo esu apsidraudes, pries tai
stovejo 300 litru akvariumas, nu tai jis su viskuo svere  ~400kg,o dabar 1
tona, betonuotis  gal ir geriau butu, bet dabar 5 aukstas ir dar ziema,
reikes gal lupti lentas ir dar lagiu det papildomai.

Ir ateiciai  i kita kambari turiu numates 2200 ltr akvariuma per du aukstus,
pirmame 800 litru , antrame1400 litru,viso apie 3 tonas bendro svorio  3x1
m. Dabar jau klausimas apie perdangos plokstes dar butu. ?!