Tema: Re: Vietine kanalizacija
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2010-12-14 11:15:38
Atsisakai nitratų/nitritų, bet priimi visą likusią Mendelejevo lentelę
iš visų feiri ir t.t.? Skanaus...
Pasikartosiu, išvežinėčiau abu. Jei dėl kokių nors priežasčių
atskirinėčiau ką vežt, ką infiltruot į gruntą - chemiją išvežinėčiau,
šūdą infiltruočiau.

Ir aplamai. Dabar gi krizė, jūs turit ką šikt???!!! Buožės.