Tema: Re: Vietine kanalizacija
Autorius: Atlepausis
Data: 2010-12-14 06:56:52
Jei išsiurbsi, tai siurbk iki galo ir nuo dugno iškask dumblą (iki normalaus grunto), nes anas ir užkemša, tada nebesigeria. turėtų viskas būt gerai.

Ir dar. Aš nesuprantu žmonių logikos, kurie atgal į Žemę infiltruoja vandenį iš kriauklės ir vonios, kuriuose naudojama tiiieeekk visokių feiri (jei virtuvė), muilų, dušo želė, šampūnų ir kitų brudų. O natūraliam be chemijos šūdukui daro uždarą šulinį ir jį išvežinėja... Mano nuomone reikėtų išvežinėt abu. Bet jei jau taupumo sumetimais reiktų atskirinėt tūliką nuo kitų sanmazgų, tai, matyt, leisčiau susigert į žemę kakalams, o išvežinėčiau chĖmiją...