Tema: Re: pagaliau paciam nereikia skaiciuot
Autorius: arulis
Data: 2010-12-10 15:37:18
apchy wrote:

> as niekaip nesuprantu kaip jus naktimis daugiau prisukat nie diena ?
> ka jus ir maista darot ir indus,skalbinius plaunat naktimis

as nieko neskalbiu. indaplove+skalbykle skalbia  naktimis. yra tokia opcija
atidejimas - tiem kas tanke :). boileris tik nakti jungiasi. o virimas su
el.virykle, tai nevyksta taip ilgai, juk puoda uzvirinti 1-3litru tai ne
tas pats kas pakelti iki 50% virimo temperaturos tarkim boileri su
100-150Ltr