Tema: Re: pagaliau paciam nereikia skaiciuot
Autorius: bigT
Data: 2010-12-10 13:10:28
  On 2010.12.10 12:36, bzik wrote:
> savaitgali naktinis tarifas visa para. Skalbykle, indaplove, duonkepe gali dirbt ir siokiadienio naktimis

Butent!

Indaplove, skalbimai ir dziovinimai - naktimis arba savaitgliais.
Pirtis - savaitgaliais
Vaiku taskymasis pilnoj vonioj - savaitgaliais.
SS nakti siek tiek sildo daugiau.

O be to naktinis prasideda nuo 23:00. Kadangi as miegot einu ne anksciau
0:00 na tai visa mano veikla sukasi taip pat ant naktinio tarifo.