Tema: Re: Q: DIY spinta stumdomais duriais
Autorius: bleketas
Data: 2010-11-27 15:45:10
taip, frezavimo yrankius ir siaip to ko cia reikia turiu. nematau dideles
bedos. Virtuve nuo nulio susirinkau, nemanau kad su spinta butu bedu. O
bereme sistema man net labiau kazkaip prie sirdies.

Zodziu dar paskaitinesiu, paieskosiu pliusu minusu ir jau turiu minciu,
reiks pas veidrodziu pjaustytojus nulekti pasisneketi.