Tema: Re: Q: DIY spinta stumdomais duriais
Autorius: bleketas
Data: 2010-11-27 13:46:59
a kodel cia taip visi ispeike sita sistema? As ja renkuosi ne del pigumo, o
tiesiog nuvejau, pastumdziau duris, ir butent sitos man stumdesi mieliausiai
kazkaip. Frezavimai negasdina. Bet gal as kazko nezinau?

Kokie privalumai pvz kabanciu duru? Ir kuom is esmes blogai sita? Na apar to
kad sakot jog sudas.