Tema: Re: Lango vieta sienoje
Autorius: S
Data: 2010-11-26 22:16:57
Ne, siaip nerukau.
Tik noriu is anskto buti gudrus pries ta momenta, kai ateis langu firma ir
des langus.
Galimi du varianta - arba paklaus, kaip deti ir des kaip pasakysiu, bet tada
turiu dau zinoti, ka ziureti, kad jie kliurku visokiu nepridarytu, arba jie
bus labai gudrus ir nieko neklaus ir des "taip visiems dedame bus ir tau
gerai".
Tokiu atveju velgi turiu zinoti kaip jiems liepti deti. Tai tiek.
O 2m x 2m vitrina kabanti isskirtinai ant 50mmx50mm pagaliuku nelabai mane
zavi.
Ypac zinant kokie saunus siais laikais kinietiski diubeliai ir pan.