Tema: Re: Lango vieta sienoje
Autorius: S
Data: 2010-11-26 17:00:20
Ar ar miegosis ramiai zinant, kad kokia vitrina ant medzio gabaliuko
laikosi?
O jei dar kokios kirvarpos isimes ;-), tai viena diena, kai papurtis koks 5
balu drebejimas (buvo cia toks pries kelis metus), tai ir nubusi su langais
ant zemes ;-)
Neramu kazkaip, nors konstruktorius irgi sake, kad geriau, lai gangas kuo
daugiau i puta itrauktas