Tema: Re: Riebalu tirpdymas
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2010-11-24 16:05:07
thomas phllips (berods taip rasosi) yra gera pigi (sunkiai randamas derinys
:) vokiska buitine chemija IZO, nukalkintojas ypatingai geras, uzpurski
negailedamas ant kranu, vonios, vonios sieneliu ir palieki pusvalandziui,
tai net trinti nereikia kaip per reklama viska nueda, kiek nueda akrilines
vonios nezinau :) bet naudojame jau turbut beveik 2m vis dar neleidzia
vandens :) is IZO serijos nepatiko tik indu ploviklis, gal del to, kad
prastas, gal del to, kas siuo klausimu esu tipiskas lietuvis ir naudoju
fairy :) o siaip dar naudojame vandens minkstikli skalbiankiai na ir dar
kazka, jau nepamenu ka, o eiti tikrinti tingiu :)
o su riebalais geriau uz verdanti vandeni neradau kas kovotu, prikepusias
senas spizines keptuves tik taip atsveisdavau, pripildavau vandens, indu
ploviklio ir ant ugnies :)