Tema: Re: Riebalu tirpdymas
Autorius: Lavonas
Data: 2010-11-24 13:51:05
pas mane irgi ishsiardo, tei mes tiesiog i indaplove sumetam ir tiek ziniu
:)

"Mindiucha" <minda.v@gymeilas.kom> wrote in message
prieš savaitę valiau metus nevalytus filtrus. Tai pas mane tos filtro
kasetės išsiardo, viduje esantys aliumininiai tikleliai išsiima. Tada
užpyliau verdančiu vandeniu, palaikiau ir su fairy ir plastikiniu šepečiu
darbavausi. labai smarkiai nesistengiau, tik fasadines aliuminio groteles
ilgiau gramdžiau. atrodo daba kaip naujos. pisausi apie porą val su alaus
pagėrimu.